چه چیزی باید در رپورتاژ آگهی باشد تا بهترین نرخ تبدیل را به ارمغان بیاورد؟
نوشته شده توسط : عباسی


به این ترتیب ، درحال حاضر میتوانیم درباره ی تایپ کردن یک  سئو سایت  رپورتاژ اطلاع رسانی سخن کنیم.

گنجاندن اپلیکیشن کمپانی در فهرست ابزارهای معرفی گردیده، فقط یک کدام از روش های تایپ کردن رپورتاژ برنده میباشد. صحیح همان طور که شیوه های زیادی برای بازاریابی تولید ها وجود داراست، شیوه های متفاوت و متعددی برای تایپ کردن رپورتاژ اطلاع رسانی نیز وجود داراست.

 

در غایت، شیوه ساخت محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی به صدای مارک شما و نشریه ای که برای آن می نویسید بستگی داراست.

در‌حالتی که صدای مارک شما قانونی خیس میباشد، ولی برای سایتی مانند نمناک می نویسید که به لحن صمیمی خیس پر اسم و رسم میباشد، بایستی این دو را به گونه ای هماهنگ و مخلوط فرمایید که استفاده کننده هر دو لحن، رپورتاژ شمارا بپذیرد. (و حتی ممکن میباشد مخاطبین متبوع شما خواستار تغییر‌و تحول صدای مارک باشند که آن نیز هیج اشکالی ندارد).

برای اطمینان از اینکه یک رپورتاژ تاثیر گذار مینویسید به محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی بیشتر توجه نمایید.

 

این نکات به شما امداد می نماید تا رپورتاژ بهتری بنویسید

روش تایپ کردن رپورتاژ اطلاع رسانی برای ارتقاء نرخ تبدیل و ارتقاء فروش :
نوشته ای گران بها بنویسید، خیر صرفا تبلیغ
محتوایی هماهنگ با تیتر ارائه فرمائید
نقص‌ مشتری را حل نمائید
اشخاص را به فعالیت وادارید
از کلام صرف راجع به کمپانی خویش بپرهیزید
خوانند‌گان خویش را با محتوای استثنایی و دیدنی ذوق زده فرمائید.

 

۱. نوشته‌ای گران بها بنویسید، خیر صرفا تبلیغ.

رپورتاژ شما می بایست دربردارنده نوشته‌های گران بها باشد. نباید تبلیغاتی آشکار را برای فرآورده یا این که کمپانی خویش بنویسید. در ازای، رپورتاژ می بایست تماما مثل یک پست بلاگ نوشته خواهد شد.

پست‌های بلاگ اطلاعاتی را در دست مخاطبان قرار میدهد که برایشان ارزشمند و با فایده میباشد. براین اساس، وقتی که به تایپ کردن رپورتاژ اطلاع رسانی فکر میکنید، نخست تصور کنید که چه‌گونه میتوانید با محتوای آموزشی در سرویس مخاطبان غرض خویش باشید.

شاید مقصود کمپین شما ارتقا چشم شدن مال جدیدتان باشد. در صورتیکه اینگونه میباشد، لیستی بنویسید که در آن محصول ها در هم اکنون رقابت روایت شده و مال خویش را در اولِ لیست بیان فرمایید. این عمل داده ها ارزشمندی را در مشت مخاطبان شما قرار میدهد.

 

۲. محتوایی هماهنگ با تیتر بنویسید.

هنگامی رپورتاژ شما به وسیله یک نشریه پذیرفته شد، یا این که پس از اینکه پیش نویس آن را کل کردید، آن را بخوانید: آیا محتوای رپورتاژ شما به عبارتی چیزیست که در تیتر بیان کردید؟

برای مثال، درصورتی که تیتر پست شما “نکاتی در زمینه ی بازاریابی تیمی” باشد، ولی رپورتاژ را صرف حرف در زمینه‌ی ماشین کرایه ای بازاریابی خویش و پیروزی آن در ساخت‌و‌ساز اطلاع رسانی از مارک نمایید، پست شما بیشتر تحت عنوان برگه‌ی مرتبط با متاع در حیث گرفته میگردد.

اساسی میباشد که داده ها نوشته‌ی علمی خویش را با تیتر آن هماهنگ فرمایید، براین اساس خوانند‌گان با تلاوت تیتر یا این که عنوان رپورتاژ شما میفهمند که قرار میباشد چه اطلاعاتی را کسب نمایند. علاوه بر این، اعتبار خویش را به دلیل تبلیغات کاذب از دست نخواهید بخشید و مطمئن میشوید که مطالب صحیح و اثر گذار را برای مخاطبان خویش آماده نموده اید.

 

۳. خلل مشتری خویش را حل نمایید.

هنگام تایپ کردن رپورتاژ، سرویس رسانی به مخاطبان بایستی یکی حق تقدم های اساسی شما باشد. آری ، رپورتاژ اطلاع رسانی به کمپانی شما امداد می نماید، ولی در غایت حل ایراد مشتری منجر می گردد مشتریهای شما بیشتر شوند.

رپورتاژ یک مجال تبلیغاتی وجود ندارد که با آن به همگی اعلام نمائید که کمپانی شما مجموع معضل ها را حل می نماید. در ازای، فرصتی برای شماست تا از روش ساخت و ساز محتوای کیفیت بالا به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا فرمایید.

 

۴. مخاطبین را به فعالیت وادارید.

به حافظه داشته باشید رپورتاژ اطلاع رسانی نیز نوعی از تبلیغات میباشد، حتی درصورتی که به اندازه بقیه آن‌ها معین و قابل مشاهده نباشد. و کل تبلیغات، می بایست در انتهای خویش فراخوان فعالیت داشته باشند.

به مکان قرار دادن یک دکمه گسترده و درخشان CTA که در صفحه های جنس عالی به لحاظ می رسد، در متن رپورتاژ خویش CTA را بگنجانید. برای مثال، در‌صورتی‌که میخواهید راجع‌به پایانی گزارش داده خویش رپورتاژ بنویسید، لینک و پیوند محتوای پیشنهادی را نیز اضافه فرمائید.

 

به همین ترتیب، میتوانید یک رپورتاژ تعاملی مثل مسابقه بسازید و علم خواننده‌گان خویش را در زمینه‌ی موضوعی خاص به بحران بکشید. آن‌گاه منبعی را مهیا فرمائید تا بتوانند با دسترسی به یکی‌از پیشنهادات شما در رابطه این مورد داده ها بیشتری کسب نمایند.

 

۵- از کلام صرف در زمینه ی کمپانی خویش پرهیز کنید.

این یک قاعده کلی و اساسی میباشد. در صورتی‌که نمی خواهید رپورتاژ شما مثل یک تبلیغ طولانی گردد، از سخن صرف در امر کمپانی خویش خودداری کنید.

شاید تصور کنید این مساله صرفا راجع به لیست هاست، البته درباره‌ی گونه های رپورتاژ ها نیز درستی می‌نماید. حتی در حالتی‌که محتوای رپورتاژ شما مشتمل بر یک مسابقه باشد، میتوانید یک سری پرسش در باب رقبا و کاربرد تولیدات آنان در معاش مشتریان مطرح نمایید.

به همین ترتیب، چنانچه در درحال حاضر تایپ کردن “روش عمل” فرآورده خاصی می باشید ، در صورتی‌که کمپانی خویش را تحت عنوان منبع قرار می دهید، قطعا یک کدام از دو مورد دیگر را نیز بیان نمایید. برای تولید تنوع در محتوای خویش، علم خویش از صنعت را نشان داده و به مارک‌های دیگر نیز اشاره فرمایید.

 

۶. خوا‌نندگان خویش را با محتوای استثنایی و جالب شادمان نمایید.

درصورتی که در حالا تایپ کردن رپورتاژ میباشید، عملکرد نمایید ازین زمان برای جذب مخاطبین نیز به کارگیری فرمائید و مطلبی جالب را به آن ها ارائه دهید. برای مثال، به مکان عکس از گیف و برنامه خردسالان به کارگیری نمایید یا این که به مکان متن طولانی از شکلک‌ها به کار گیری فرمائید. حتی میتوانید صدای مارک خویش را عوض فرمائید.

همینطور میتوانید بعضی تکنیک های نو سئو را نیز آزمون نمایید.

 

در حال حاضر که نکاتی درخصوص ساخت و ساز رپورتاژ میدانید ، بعضا از مثال ها را نیز برایتان مرور میکنیم. در صورتی‌که در تایپ کردن، قالب بندی یا این که آخری کردن پست خویش مشکلی داشتید مطلقا به آن ها مراجعه‌کنید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: